بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با شکستن دست آندو کمر امیر هم شکست!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/61242598086980014834.jpg

مه الوصف؛در کنار تمام مشکلات این فصل استقلال شاهد عدم حمایت یکپارچه و یک دست هواداران استقلال بودیم که این زخم از تمامی موارد ذکر شده عمیق تر و به نوعی غیر قابل بهبود یافتن بودیم.
زخمی های که با عدم استقبال و حمایت در بازیهای خانگی شروع شده بود وبعد به فضاهای مجازی نیز کشانده شد و حالا در چنین روزهای شاید باید اعتراف کنیم که امیر قلعه نویی را فوتبالی اما ناجوانمردانه زمین زده اند.
امیر قلعه نویی که تنها دلخوشی که داشت حمایت قاطع مدیر عامل تیمش بود،این روزها شاهد مصاحبه های فتح الله زاده بابت جدایی از استقلال در پایان فصل می باشد.حرفهای که باعث شده بعضی از بازیکنان تیم که فکر می کنند با رفتن فتح الله زاده ممکن است در پایان لیگ به مطالباتشان نرسند، و برای همین این روزها در تمرینات تیم شرکت نمی کنند.
آری ...اگر کاپلو یا فرگوسن هم به جای امیر قلعه نویی بودند با این شرایط و اتفاقاتی که برای مجموعه عوامل استقلال افتاده است،باید تا به اینجای کار نرسیده حداقل از دست تنها بودن و غصه دق کرده و هفت کفن پوسانده بودند!
 اینکه ما در طی مطالب مختل و پست های حماسه ای بگوییم تا امیر خان را داریم ،غمی نداریم فقط سطح انتظارات را بالا برده ایم و بی جهت به هواداران جوی مصنوعی که توام با غرور کاذب می باشد،تزریق کرده ایم.
باید اعتراف کنیم که با شکسته شدن دست آندو کمر امیرهم شکست و این بار واقعا فوتبالی زمینش زدند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 12 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,آندو تیموریان,اتفاقات غیر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com